miercuri, 28 aprilie 2010

Home sweet home!



Ele adora sa stea in pauza in clasa, sa vorbeasca de noile chituri pentru fatada, de noile placi de rigips, de vopsele, de lacuri, uneori de lavabile si chiar de BCA-uri. Cateii, pisicile si toate cele ocupa un loc important in sufletul lor. "G-ul" de pe penar vrea sa vina de la "GOSSIP" si sa arate cat de tari sunt ele dar sincer eu cred ca vine de la "GOOGLE". Sunt destepte, fata! Adezivurile pentru par, apa amestecata cu foi de dafin si ceapa si tuburile cu grasime animala stau in genti, ma scuzati, ghiozdane si asteapta sa fie infascate cu pofta.
Ele au venit de la fumat. Tristete mare! Grupul le-a fost spart de noua camera de filmat super extra moderna cu infrarosu si raze X. Acum sunt nevoite sa fumeze prin boschetii din spatele scolii si sa se ascunda ca niste trupe de comando. Sunt ECOfriendly:>
Ele se flateaza intotdeauna. In general in aceste grupuri primitive de organizare umana conducatoarea este cea mai mare (din toate punctele de vedere), cu mortarul de minim 2 cm pe fata dar de o culoare mai inchisa sa se observe unde e dat si unde nu, cu cele cateva gene lipite de la colorant si ocazional cu ceva "pufi" in par, asa de fita. Respectul este dobandit uneori si prin forta bruta. Astfel, cel mai mic specimen practica cea mai veche meserie din lume; cersitul. Cerseste mila, protectie, mancare, bani, şipci pentru prins parul si multe alte lucruri (ne)folositoare. In caz ca specimenul mare are probleme dar e prea obosit de stat pe mess sau pe hi20 (cate degete avem) apeleaza la specimenul mic. Intre cele doua sau mai multe specimene dupa caz se realizeaza o relatie de simbioza unica in lumea animala.
Acestea fiind spuse va uraz succes in viata!

Aceasta postare NU este un pamflet si trebuie tratata ca atare!

Din partea unui baiat bun, constiincios si modest:>

9 comentarii:

  1. genial! =))
    "Cu gratia unei antilope din savana africana se strecoara pe usa si apoi printre banci. Isi arunca bagajele pe catedra dar repet, cu gratie, si se aseaza comod pe scaun" =)))

    eu care sunt??? :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin acest articol de pe blog ai dat dovada de nesimtire profunda fata de colegele tale. Chiar crezi ca rezolvi ceva daca scrii asa ceva pe blogul tau? Nu vei fi niciodata apreciat de ceilalti oameni daca ii faci de ras pe altii sau scrii tampenii despre ei.

    Dragos

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a gasit cine sa vorbeasca...cel mai apreciat si iubit dintre toti

    RăspundețiȘtergere
  5. si...am pomenit eu ceva de colege sau am nat nume?
    raspund tot eu: Nu!
    asa ca cine se simte problema lui...nu mai faceti pe bunii samariteni in vazul lumii

    RăspundețiȘtergere
  6. Frate ce comm da dragos! =))"Prin acest articol de pe blog ai dat dovada de nesimtire profunda fata de colegele tale." nesimtire profunda,rares,auziii?! =))
    Dupa parerea mea scrii ce vrei ce blogul tau.si Rares are dreptate,nu a dat nume deci n-ai ce comenta.Poate fi la fel de bine o inventie.Si, sincer,prefer sa citesc ceva presarat cu ironie si umor,ceva incitant si putin scandalos decat sa citesc blogul lui dragos in care ne povesteste "cat de bine a facut la test" sau alte povestiri din viata lui suuuuper! a provoca intrigi tine de marketing,dragos! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. cica "gafto,da-mi un leu!"
    "nu am de dat.."
    "hai,ba nu fi taran!"
    "nu-ti dau ca mi-ai comentat pe blogul lui rares" =))
    pana la urma mi-a dat ;;):))

    RăspundețiȘtergere