vineri, 16 aprilie 2010

O bucata din eu

Ma intereseaza parerea celorlalti despre mine pentru a-mi face o parere despre cum ma percepe lumea. Asa ca le-am cerut colegilor si altor persoane cunoscute sa-mi spuna 3 lucruri care considera ei ca ma definesc sau la care tin cel mai mult.

Persoana 1 a spus: "cacat, onoare si bani". Desi primul lucru a fost spus mai mult la sictir, e primul lucru asociat cu mine. Deci in ochii primei persoane sunt o persoana de "cacat" care are totusi onoare. Adevarul e ca nu stiu cata onoare am sau ca am dat vre-o data dovada de onoare dar fie. Banii nu ma definesc. Nu sunt banca. Adevarul e ca tin de bani cat de mult pot dar banii nu sunt bilete spre fericire. In concluzie, prima persoana a avut dreptate doar cand a spus "cacat".

Persoana 2:" ti..la tine..pentru k esti egost..tu ai zis asta. la ...scoala.la rate". Adevarat...tin la mine si tot ceea ce fac, fac ca sa ma ajute. Am invatat sa invart lumea pe degete in folosul meu si sa profit de orice avantaj. La scoala tin pentru ca ma intalnesc cu colegii si imi place sa fiu in compania cuiva cu care pot vorbi dar la rate...asa si asa...Imi plac ratele dar nu sunt ceva care sa ma reprezinte(cu exceptia ratei din poza :)) ).

Persoana 3: "demnitate, natura, familie". Aici nu am prea mult de comentat...demnitate = onoare, natura imi place pentru ca ma simt bine de unde rezulta egoismul meu si la familie tin cum tine toata lumea.

Persoana 4: "cum arati, cum stau hainele pe tine, dak te simti bn". Da...in general incerc sa fiu cat mai ok...dar nu sunt narcisist sau metrosexual :)). Sunt astfel incat sa incerc sa ma simt cat mai bine.

Persoana 5: "la denisa.la ...carti.la ....prietena ta". Ciudat...am fost identificat cu o alta persoana. Identitatea mea e astupata de "denisa" in opinia Persoanei 5. Cartile nu ma atrag in mod deosebit. Cartile sunt hrana pentru suflet dar pot tine post negru. Cat despre prietena ...nu am :)) dar e bine ca a zis asta pentru ca daca as avea chiar as tine la ea. Nu sunt genul care sa isi bata joc.

Persoana 6: "zambaret, sociabil, saritor" Hai sa nu mai fiu modest...asa sunt! Ma bag in treburile altora, rad tot timpul si sunt sociabil uneori.

Persoana 7: "1 k stai in banca de la geam 2 ca esti baiat si 3 k imi esti coleg" Raspunsul asta imi place cel mai mult. Sincer. Pentru P.7 sunt un simplu coleg. Raspuns sincer si simplu. Bravo!

Persoana 8: "....simplitatea,creativitatea si...fff de treaba..." La acest raspuns pot spune doar multumesc!

Persoana 9: "pai esti cam enervant cate o data ...paula, diana" Sunt enervant. Si pe mine ma enerveaza uneori persoana mea dar asta e. Uneori imi place sa fiu enervant. Descopar slabiciunile persoanelor si le tin minte in caz ca am probleme. Totul pentru binele si siguranta mea. Vad ca din nou mi s-au atribuit doua nume...acum identitatea mea e furata.

Acum sa va spun eu la ce tin cu adevarat. La toate lucrurile mele, marunete, la toate pietrele, revistele, scoicile, cartile, sosetele, la paharul din care beau apa, la doza de Pepsi uitata pe birou de la Craciun, la USB-ul de la telefonul vechi care nu mai poate fi folosit, la pozele cu colegi, la frunza de artar presata, la labele de scafandru, la racheta de tenis, la costumul de la banchet, la tricourile albe si negre, la guma de sters, la aparatul foto. la mapa cu diplome din 1-4(cate am si eu), la cele 3 machete ramase de cand eram copil,la minele de 0.5, la plasa in care imi duc echipamentul la sport, la pantalonii scurti pe care ii pot si iarna, la praful de sub birou si de pe dulapuri, la cutia cu suruburi si chei, la telecomanda, la hartiile de la bomboane imprastiate pe birou, la globul pamantesc si cel mai important tin la toate persoanele care mi-au creeat amintiri si m-au facut mai destept.

Daca nu te regasesti mai susnu e prea tarziu sa imi spui 3 lucruri care ma reprezinta.
P.S.: Imi place rata ... chiar imi place(stie sa zboare)

3 comentarii: