vineri, 26 martie 2010

Perfidism

Vrei sa facem schimb de vieti?
Eventual si de corpuri. O sa te simti cu 10 de kg mai greu dar o sa te obisnuiesti. De viata ta am nevoie nu de corp. Cum doresti. Te las sa alegi.

Dar ai putea sa-mi imprumuti cateva trasaturi de-ale tale. M-ar ajuta enorm dar nu te oblig ti-am mai spus. Asta doar daca vrei tu. Eu nu am ce sa-ti dau la schimb inafara de toata slabiciunea absurda si gandurile nemernice. Mai bine ramai asa si le pastrez eu. Cu ce primesc de la tine pot sa le ascund.

In primul rand ce ar fi daca mi-ai da indrazneala pe care o ai si aici nu ma refer la tupeu. Ma refer la cum esti tu in general, la starea ta de spirit. Intotdeauna te-am invidiat dar nu ti-am spus pana acum ca sa vezi ce strain am fost fata de tine.

Ganduri sterpe...doar atat. Nu stiu ce am primit din nastere. Eu mi-am facut tot raul. Si acum imi fac rau. Sunt o bomba cu ceas; imediat, tic tic tic tic...un sunet monoton. Monoton pana cand te-ai apropriat prea mult. Atunci ma apar si cum fuga nu-si are rostul explodez in ura, gelozie si invidie.

Imi place perceptia ta asupra vietii. Desi nu esti un filozof si nici nu gandesti ca unul esti tu. Nu ai ales intotdeauna calea corecta dar ai ajuns mereu unde ai vrut. Adevarul e ca eu te-am impiedicat sa devi ceea ce ai vrut. Am fost perfid si mai destept ca tine, mai bine spus mai viclean. Te-am pacalit. La un moment dat am crezut ca o sa ma prinzi dar ti-ai revenit repede si am stiut ca esti slab in privinta asta.

Dar totusi te admir in continuare. Ai ceva in tine, o flacara care arde intr-una si daca o stingi se face si mai mare. Eu nu am asa ceva. Eu am gheata si noroi in suflet. Rece si murdar. Asa am fost intotdeauna. Ai crezut ca sunt cald deoarece ma incalzeai tu cu flacara ta.

Am note mai mari ca tine dar la ce bun? Ma prinzi din urma si o sa devi mai bun ca mine. In schimb eu o sa raman la fel de milog. Ce josnic sunt...A inceput sa-mi fie rusine de tine.
Ai reusit si eu nu. Dar nu ma bucur. Asa esti tu, asa sunt eu. Castigi mereu in fata mea si nici macar nu-ti dai seama.

Te admir stiai dar nu te iubesc. Daca ar fi sa aleg intre un gandac si tine, as alege gandacul. Stii de ce? Pentru ca imi este inferior. Dar apere inca o intrebare: pentru cat timp?
In ritmul acesta mi-e rusine sa mai traiesc. Timpul tremura pe langa mine, e prea batran dar pe langa tine zboara si ia cu el greutatile.

Asta nu inseamna ca ai si tu frustrarile tale. Cu totii cred ca avem dar eu ii intrec pe toti.
Stii multe lucruri interesante si bune de lasat in urma. Eu nu. Esti rar ma crezi? Nu sunt multi ca tine dar de cei ca mine e plina lumea.

Imi place cand te enervezi. Intotdeauna aduci argumente seriose si parca fiecare fir de par lupta cu acel ceva. Ti se citeste in privire vitejia si puterea. Esti ca un macelar. Spinteci tot si alegi ce-ti place. Ei bine eu sunt cersetorul din spatele macelariei tale. Mananc resturile de carne cruda, rod zgarciurile si oasele.

Te rog sa ma ierti. Nu mai vreau schimbul. Esti prea bun si mi-er fi rusine sa te stric. Mai bine termin ce am inceput cu mine. Si am zis termin. Adica pentru totdeauna.

Sa ma scuzi ca ti-am zis prieten. Esti de fapt universul si eu furnica. M-ai zdrobit dar ma bucur ca ai facut-o. M-ai scapat si m-ai salvat de mine.

2 comentarii: